14 Temmuz 2012 Cumartesi

Facebook'ta yakaya yapışan uzaktan arkadaş

neden onsuz yapamayacağımıza inanıyor bilmiyorum ama merak uyandırıyor, kendini de izletiyor it.

sayende online olamıyorum. sahi sen online olur olmaz 'naber kaçaaaak' diye yazan bir otomatik bot musun? bunu kendine yapma.
gönderi gönderi takip ediyorsun, ben senin namusun muyum? hayır.
her yazdığıma 'deliiii:)' 'çatlakk' 'çalıyorumm' yazıyorsun, bugüne kadar ağzımızı açıp tek bir kötü laf ettik mi? asla.
başka yerlerde takip ettin, bir güne bir gün anfarov ettik mi, bulokladık mı zalımoluzalım, yapmadım.

olur olmadık fotoğraflarımın altına annemlere selam söyledin, söylemedim mi? aleykümselam.
yanlışlıkla bir gönderini beğendiğimizde 'heyy, orda mısın, neden online değilsin' diye kan kırmızı rengindeki özel mesajlarını yuttuk mu? inanmazsan git sor, herkes kızılcık şerbeti içtiğimi zannediyor.

geçen sene seni kızkardeşim diye eklemedim diye mi yapıyorsun bunları? bak ben gerçekten iyi hissetmiyorum. piskolocik sorunlarım var benim. insan sevmiyorum ben. kişisel algılama kurban olayım. kabul benim de sana karşı ilgisiz kaldığım zamanlar olmuştu. son zamanlarda epey ihmal etmiştim seni, yorumlarına direkt 'beğen'e basıyordum -bu seni bir süre susturuyordu- ama son yaptığın yenilir yutulur cinsten değildi, kabul et.

check-in yaptığın bir mekanda çektiğin kemalpaşa tatlısı fotoğrafı çekip beni etiketlemişsin. hayır hayır. bunu bize yapamam. artık gece gündüz facebook chat'te kimin yolunu gözleyeceksin bilmiyorum ama, ben pılımı pırtımı toplayıp babamın evine dönüyorum. hem ne diyordun sen geçen 'bi lafa bakarım laf mı diye, bir adama bakarım adam mı diye'.

son bir şey: en ağırıma giden de beni aralarındaki en tombul kemalpaşa tatlısında etiketlemen olmuştu. buna katlanamazdım. ne oldu, sustun kaldın. yoksa anfarov, bulok, engelle ve arkadaşlarımdan çıkar seçeneklerinin hepsine aynı anda mı maruz kaldın hayatım?

Neyse meşgulsn sanırm ben yatyrum iyi eglncelr sana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder