9 Ağustos 2012 Perşembe

Biri bakarken klavyeyi daha hızlı kullanmak


mahalle baskısı diyeceğim değil. izlenildiğini hissedince olduğundan farklı görünmeye çalışmak, evet bunu diyebiliriz. başımda beni izleyen biri varsa, klavyeyi normalde olduğumdan çok daha seri kullanıyorum. nadir kullanılan klavye kısa yol tuşlarını falan da kullanıyorum. onlar da 'az önce ne yaptın öyle ya?' diye sorunca hafif gülümseyip geçiyorum 'sen bilmezsin' ifadeli derin bakışımla selamlıyorum.
ay şiştim, vallaha yazarken şiştim. soranlar da babam, annem, halalarım falan. o meşhuur tespit; anne babanın yanındayken hiç gereği yokken turistlerle ingilizce konuşmak gibi bir şey bu yaptığım, farkındayım.

hiç işim gücüm yok benim, millet çılgınlar gibi eğlenirken yaptığım şeye bak.

sayelerinde on parmak klavye kullanmayı öğrendim, bunu diyecektim. şe'yapma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder